niedziela, 1 sierpnia 2010

Zmiana menu start - klasyczne menu start , jak zmienić menu start Windows ! Zmiana menu start w systemie Windows !

Wybierz własne menu start - klasyczne albo nowoczesne.
Jak zmienić menu start w systemach Windows ?

flickr, flydime

Po zainstalowaniu "świeżej" wersji systemu czy to Windows XP, Vista itp.. dostajemy nowoczesny wygląd menu start - który nie jest najlepszym wyborem. Warto więc powrócić do klasycznego wyglądu i poruszać się bardziej intuicyjnie i znacznie szybciej !
Ponadto w "nowoczesnej" wersji na pulpicie tracimy takie ikonki jak min. "Mój komputer" ,czy "Moje dokumenty" - dla mnie jest łatwiej sięgnąć po nie klikając na ikonkę na pulpicie.
Dodatkowym atutem jest szybszy dostęp do programów zainstalowanych w systemie - potrzeba mniej otwartych zakładek w "starcie".


Dla rozróżnienia przedstawię tutaj czym jest "nowoczesna" a czym "klasyczna" wersja menu start :



Klasyczna wersja "menu start" z ikonami Mój komputer i Moje dokumenty na pulpicie.


Wersja bardziej "nowoczesna" menu start z ikonami Mój komputer i Moje dokumenty wbudowanymi w przycisk "start".

Aby przywrócić stary (klasyczny) wygląd menu start należy kliknąć właściwości na niebieskim pasku menu start (prawy klawisz myszki >> właściwości) a następnie z otwartego okienka wybrać na samej górze zakładkę "menu start" oraz zaznaczyć klasyczne menu start po czym kliknąć zastosuj !

0 komentarze:

Prześlij komentarz