czwartek, 9 grudnia 2010

Zabawne Wesołych Świąt - Jingle Bells. Śmieszne życzenia świąteczne - zabawne życzenia świąteczne. Pececik życzenia świąteczne.

Święta, święta tuż tuż ... podsumowanie "Pececika".

Chciałbym krótko podsumować bloga "Pececik", czyli napisać co na tą chwilę udało się zrobić - oczywiście postaram się wziąć pod uwagę wasze komentarze i sugestie dotyczące strony.

 

 Przekroczyliśmy barierę napisanych ponad 250 artykułów - wydaje mi się to bardzo dobrym wynikiem, artykuły cieszą się popularnością - zwłaszcza te z różnego rodzaju efektami do zdjęć - czyli przerabianiem zdjęć online. 

Wydaje mi się, że szukacie artykułów, za pomocą których będziecie w stanie zrobić coś sami np. założyć radio internetowe, czy stworzyć ciekawy filmik wideo, a może napisać własną grę ....
Nie zapominajcie o komentarzach - jest to ważna sprawa, dzięki której wiem, że mnie ktoś czyta i ocenia moją pracę :)

KONKURS PECECIKA - nie chcecie nagród ?
Nie dostałem na razie żadnego zgłoszenia odnośnie konkursu "Pececik" w którym do wygrania jest doładowanie konta, dzięki któremu uzyskamy dostęp do serwisów typu rapidshare, hotfile, megaupload bez limitów - konkurs zatem przedłużam do niedzieli czyli 12 Grudnia. Jeżeli nie będzie chętnych - to w takim razie nagrody nie rozdam - http://pececik.blogspot.com/2010/12/pececik-konkurs-konkurs-z-nagrodami.html

Dzięki za to że jesteście z nami,
Pozdrawiam :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz