środa, 3 listopada 2010

Usuwanie ikon systemowych z pulpitu, konfiguracja użytkownika, ukrywanie ikon systemowych, jak usunąć kosz, jak usunąć mój komputer, usuwanie moich dokumentów z pulpitu, jak przywrócić ...

Konfiguracja pulpitu - usuwanie ikon systemowych.
Jak usunąć kosz, mój komputer, moje dokumenty z pulpitu ?
Zobacz jak usunąć polecenie właściwości mojego komputera - kilka sztuczek systemowych ! 

 flickr, mugley

Chciałbyś zabezpieczyć swój system Windows przed niepowołanym dostępem - ukryć ikonę Mojego Komputera albo Moich Dokumentów ?
A może chcesz zrobić żart koledze i usunąć ikonę kosza z pulpitu - zobacz kilka systemowych trików Windows XP.

Zabawę czas zacząć....

W rzeczywistości wszystkie zmiany są odwracalne i niczego nie usuwamy a jedynie ukrywamy, albo wyłączamy dostęp do niektórych funkcji systemu Windows. 
Osoba, która wie gdzie szukać rozwiązania na pewno w prosty sposób przywróci sobie ikonkę kosza, mojego komputera czy włączy opcję właściwości Mojego Komputera. 
Zresztą przekonaj się sam i wykorzystaj kilka trików Windowsa.

Należy wejść w start >> uruchom i wpisać gpedit.msc , następnie odnajdujemy pozycję z menu po lewej Pulpit  i klikamy na nią. 



W tym oknie mamy np. takie możliwości :

- ukrywanie pulpitu (wszystkich elementów)
- usuwanie ikony Mój Komputer z pulpitu
- usuwanie ikony Kosza z pulpitu
- usuwanie Moich Dokumentów z pulpitu
- wyłączenie właściwości Mojego Komputera
                           i kilka innych....
Aby zmienić jakiekolwiek ustawienie np. usunąć ikonę kosza z pulpitu - wystarczy że klikniemy w tej liście (Ustawienia) Usuń ikonę kosza z pulpitu i damy włączone. 
Od tej pory na pulpicie nie znajdziemy systemowego kosza - aby przywrócić to ustawienie wystarczy cofnąć się analogicznie i wybrać : nie skonfigurowano albo wyłączone.

0 komentarze:

Prześlij komentarz