czwartek, 22 kwietnia 2010

Pobieranie z megavideo, filmy z megavideo za darmo - pobieranie bez limitów za darmo z megavideo !

Sposób na pobieranie filmów z megavideo na dysk komputera - bez limitów !

flickr,  aussiegall
Wiele osób już zna pewne sposoby na ominięcie ograniczeń megavideo (min. podane na naszej stronie), jednak mało kto wie w jaki sposób można pobrać sobie taki film na dysk twardy.
Dzisiaj chciałbym przedstawić właśnie jeden ze sposób na skuteczne pobieranie materiałów wideo na dysk komputera. 

Po pierwsze trzeba wiedzieć, że plik który oglądamy na megavideo (youtube itp) jest przesyłany "strumieniowo" - czyli wysyłanie i odtwarzanie pliku jednocześnie, dzięki czemu występuje tutaj negatywny efekt zwany buforowaniem. Pojawia się on zwłaszcza gdy mamy słabsze łącze internetowe, chodzi w nim o to, że my chcemy coś oglądać a nie zdążyliśmy jeszcze tego pobrać :)
Pliki wysyłane w ten sposób mają nieco inne rozszerzenie *flv, niż normalne filmy np. *avi.
Jednak łatwo to zmienić i skonwertować plik *flv na plik w formacie *avi, dzięki czemu odtworzymy taki film w normalnym odtwarzaczu np. windows media player oraz obejrzymy go np. na stacjonarnym odtwarzaczu dvd. 
A więc zaczynamy ....

Na początku trzeba poszukać sobie jakiegoś filmu, który znajduje się na serwerze megavideo, skorzystam tutaj np. ze strony http://www.serialeonline.pl/ 
Wybiorę interesujący mnie film (serial, kreskówkę, kabaret itp...), po czym normalnie go uruchomię tzn. kliknę w ikonkę :
Następnie powinna ukazać mi się strona megavideo, z której trzeba będzie pobrać dwie informacje :


Ale nim to zrobimy przejdźmy na inną stronę tzn. otwórzmy ją w osobnym oknie : http://clipnabber.com/ 
Wyświetli nam się na stronie clipnabber takie okienko :
 Trzeba tutaj wpisać adres url naszego filmu, czyli ten który wyświetla się w pasku przeglądarki *(tam gdzie podajemy adres strony np. www.pececik.blogspot.com).
W naszym przypadku będzie to : http://www.megavideo.com/?v=0NXXXXX
Wklejamy go w okienko na stronie clipnabber.com po czym naciskamy pomarańczowy przycisk NAB ! 
Jak zauważymy wyskoczy nam teraz podokienko (okienko troszkę niżej i troszkę większe ) :
W te okienko trzeba wkleić kod źródła strony, dzięki temu skrypt przechwyci materiał wideo. A to dlatego, że link adresu megavideo.com/..... to nie jest link zawierający bezpośrednio materiał wideo - nie można pobrać linku na dysk myśląc że to jest film. Linki do megavideo lokalizują niejako miejsce na serwerze gdzie znajduje się materiał wideo - natomiast w źródle strony jest właściwy adres do miejsca gdzie znajduje się plik *flv , czyli plik którego poszukujemy. 

A więc wracamy na naszą stronę megavideo, i na samej górze nad czarnym paskiem menu, klikamy prawym klawiszem myszki i wybieramy pokaż źródło strony ! 
Powinien wyskoczyć nam dokument html , kopiujemy jego całą zawartość (albo zaznacz wszystko, albo skrótem ctrl+a).
Następnie tą całą zawartość wklejamy w to okienko na stronie http://clipnabber.com/, które wyskoczyło pod naszym adresem url, po czym klikamy ponownie przycisk NAB ! 

Powinien wyskoczyć przycisk download flv ! 
Klikamy na niego i pobieramy plik w formacie flv na nasz dysk twardy.
I gotowe ! ! ! 

W następnym artykule dowiesz się w jaki sposób skonwertować plik flv do postaci avi w prosty i darmowy sposób !

20 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wszystko fajnie ale ten sposob nie dziala jesli film jest dluzszy niz limit na megavideo.
Tu sciaga tylko ok 30 pierwszych minut filmu i koniec, troche wiecej (bo az 72 poczatkowe minuty)mozna uzyskac kopiujac po zbuforowaniu z cache przegladarki. Niestety ale jesli chcemy po skonczeniu sie limitu ten sam numer wykonac z reszta filmu to tak powstaly flv z cache juz sie nie otworzy (bedzie tylko audio). Podobnych 'przepisow w necie jest setki tylko zaden nie oferuje mozliwosci 'zlepienia' dwoch czesci zbuforowanego pliku (dwa pliki z cache - 1.przed pojawieniem sie limitu i 2.po jego wygasnieciu gdy ogladamy-buforujemy od srodka).

Przemo pisze...

Przed napisaniem tego artykułu sprawdzałem u siebie jego skuteczność. Filmik który miał około 60 minut - ściągnał się w całości - nie korzystałem z cache przeglądarki. A więc jest to może wina słabej jakości łącza internetowego - może jakieś przerwy na linii i po prostu Cię rozłączyło ...?

Anonimowy pisze...

Sprobuj z filmem o dlugosci powyzej 72 minut.
Udalo ci sie trafic ze nikt nie korzystal z tego www proxy przez ostatnia godzine, w moim przypadku akurat trafilem na 30 minutowe 'okno'.
Problem z tego typu serwerami polega na tym ze megavideo zawsze sprawdza IP komputera ktory oglada-sciaga film (w tym przypadku jest to ip tego proxy serwera). Bylbym niezmiernie wdzieczny gdyby udalo ci sie znalezc metode na laczenie dwoch zbuforowanych kawalkow filmu z megavideo - bo moim skromnym zdaniem to jedyna metoda sciagniecia calego pelnometrazowego filmu z mv (no moze poza wykupieniem premium oczywiscie;)

Anonimowy pisze...

Jesli uda ci sie sciagnac film powyzej 72 minut poprzez ta bramke to bedzie oznaczalo ze faktycznie moje lacze jest do kitu a bramka dziala na koncie premium. Dzis tego nie sprawdze ale jesli znajde czas i sie uda to tutaj przyznam sie do bledu (a w tym wypadku chcialbym sie mylic ;) Pozdrawiam

Przemo pisze...

Ok, jeżeli mi się uda to sprawdzę - a czy tobie filmy np. około 50 minut także ucina czy są w całości ?

Anonimowy pisze...

nie znalazlem filmu o takiej dlugosci ale probowalem kolejny 1:20 urwal sie na 50 minucie.

OceanFire pisze...

A nie lepiej wejść na mvnolimit.pl ?

Anonimowy pisze...

nie lepiej co to jest to samo jakbyś nie wiedział ...

Anonimowy pisze...

eee... mam pytanie... kiedy naciskam prawym przyciskiem myszy na obrazek megavideo nie ma nigdzie "pokaż źródło strony". Mam Mozilla Firefox

Anonimowy pisze...

A spróboj widok - źródło strony

Anonimowy pisze...

nie ma mozliwości pobierania więcej niż limit, ten i wiele innych sposobów to lipa.

ja pisze...

to nie lipa. mi si ju đciga. moye tryeba do tego miec firefoxa 3

Anonimowy pisze...

nie da sie powyzej magicznych 70 paru minut

korey pisze...

sieema owszem ta metoda działa ale pobiera tylko 110 minut. cały czas monitorowałem pobieranie więc nie było żadnych przerw. szkoda ze kolejny niewypał, ale sam artykuł super. pozdro przemo

Anonimowy pisze...

polecam program jdownloader do tego typu sciagan

Anonimowy pisze...

zrobilem tak jak napisales ,film sie wgrał,ale jak wciskam play to nic sie nie dzieje ,nie mozna odtworzyc filmu.

Anonimowy pisze...

wrzystko ładnie pięknie ,tylko odtwarza się 20 minut filmu a gdzie rerzta?

Przemo pisze...

Trochę to dziwne, gdyż powyższe komentarze świadczą że program działa - może nie idealnie ale działa.

Anonimowy pisze...

Ale ten clipnabber trzeba pobrać? Bo mi nigdzie nie wyskakuje takie okienko na adres, tylko napisy by pobrać ten progam.

Anonimowy pisze...

hehe pany to lipa :) kolega nie zabłysnął

Prześlij komentarz