sobota, 20 lutego 2010

Krótkie podsumowanie ...

Podsumowanie po - ankietowe ;)

Z przeprowadzonej niedawno ankiety wynika, że 70 % osób - blog przypadł do gustu. Tylko 3 na 10 osób nie były zadowolone ... - no właśnie z czego :) Myślę, że przeprowadzę kolejną ankietę już wkrótce , aby zobaczyć na czym wam zależy - jakich artykułów oczekujecie. Czy podoba się wam styl w jakim pisze newsy, czy też chcielibyście czegoś więcej - abym pisał bardziej szczegółowo, zwięźle itp...

Nie jestem pewien co do obrazków - czy zamieszczać czy też nie. Wydaje mi się, że zawsze urozmaici to stronę w ten czy inny sposób. Dlatego nawet jeżeli nie jest to obrazek ściśle związany z danym artykułem to będzie to taka mała odskocznia, dzięki której być może tak szybko nie przejdziemy obojętnie obok nowego newsa. 

Na stronie na pewno pojawi się więcej rzeczy związanych z rozrywką. Postaram się dorzucić ciekawe pełne wersje gier komputerowych znanych firm - oczywiście legalnych. Będą także gry flashowe, śmieszne filmiki czy mp3. 

Zastanawiam się także nad zmianą szablonu bloga - ale myślę, że jeszcze troszkę poczekam , aż wybiorę coś konkretnego :) 

Smuci mnie tylko jedna rzecz - no może nie smuci :P Ale zastanawiam się czy nie macie niczego do powiedzenia - czy nie ma o czym mówić.... Bo na razie na stronie jest zero komentarzy - więc nie wiem w jaki sposób mam to rozumieć. Komentarze mogą dodawać nawet osoby nie zarejestrowane  - na pewno gdy zobaczę, że ktoś zainteresował się moją pracą - nabiorę większego zapału :P 

Strona jak już zdołaliście zauważyć po przeszło 20 artykułach - jest pisana w sposób luźny. Czasami nie do końca podaję odpowiednie porady i nie prowadzę krok po kroku danego artykułu. Ale staram się zawsze zamieszczać czy to linki czy filmiki na których jest to wszystko o czym nie wspomniałem. Dzięki temu artykuł jest wzbogacony o treści na które mi zabrakło tchu :P 

Czekam także na chętne osoby do pisania ze mną razem bloga - proponuję konto redaktorskie z możliwością pisania własnych artykułów.
Zawsze we dwoje to raźniej :) 
Co do oglądalności strony to na razie jest "cienko", ale strona pececik.blogspot.com pojawiła się już w wyszukiwarce GOOGLE ! Za niedługo myślę ją lepiej wypozycjonować w ten sposób aby po wpisaniu konkretnych fraz była na wyższej pozycji :) 


0 komentarze:

Prześlij komentarz